12 Şubat 2011 Cumartesi

Oscar Öncesi

Yılın en iyi filminin belli olmasına sadece iki hafta kaldı. Her yıl olduğu gibi bu yıl da Oscar gecesi yaklaştıkça nostalji yapıyorum ve eski filmlere göz atıyorum. 90 larda hangi yıl hangi film ödül aldı? Eminim aşağıdaki listeyi görünce hepiniz benim gibi bir zaman yolculuğuna çıkacaksınız. Liste aşağıda. Hepinizin yorumlarını ve varsa - ki eminim vardır- bu filmlerle ilgili anılarınızı bekliyorum.

1990: Driving Miss Daisy (Bayan Daisy'nin Şoförü)
1991: Dances With Wolves (Kurtlarla Dans)
1992: The Silence Of The Lambs (Kuzuların Sessizliği)
1993: Unforgiven (Affedilmeyenler)
1994: Schindler's List (Schindler'in Listesi)
1995: Forrest Gump
1996: Braveheart (Cesur Yürek)
1997: The English Patient (İngiliz Hasta)
1998: Titanic
1999: Shakespeare In Love (Aşık Shakespeare)

Hepsi birbirinden mükemmel ama bence üç tanesi çok daha özel filmler. Schindler's List, Forest Gump ve Braveheart. Hergün izlesem bile sıkılmam -ki beni tanyanlar bilir bunu yaparım arasıra-.
Bence bu listede hala izlemediğiniz film varsa bu haftason güzel bir fırsat olabilir. Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder